petek, 25. junij 2010

Vi, vi, vi, vi, vi

se po parih zemeljskih obratih nakanite priti ...
podrezati ... podrzati ...
pljuniti mastnega ...
nato preklopiti v šesto, gas do daske in v dir ...

Sise ...

Močni ste v obsojanju drugih ... tretjih ...
svojih odpadkov seveda ne ločujete ...
Začnite že!

Laži v svoje črnobelaste kante ...
vprašanja: "Kako živiš?" v moje rdeče ...

Stop ...
Izmozgana sem!
Kruha in iger je že zlajnana ...

Vabite na sladoled ... z veseljem plačam ... nato dobim kepico v glavo ...

Idite v ...
no ... od koder ste se izvalili ...

Jaz se družim z vsemi vašimi tovariši opravičilniki ...
vi pa mojega še po tolikih letih znanega neznanstva ne pozdravite?

Vaše življenje je vaša šola ... moje je moja ...

Vam še ni jasno, da mi lahko molite vse enciklopedije tega sveta pod nos pa bom še vedno našla čas iti na led? Pa kaj! Rada drsam!

Vso pamet tega sveta lahko pobereš ...
Dolgčas ...
Hop v grob ...
Zakaj mislite, da sem tu?

Včeraj je daleč nazaj ... jutri je mnogo naprej ...
danes je ... hja, tako kot je ...

Slabosti imate ... ja, so ja ... Pa kaj!
Bi jih tudi jaz lahko naštevala pa bom najprej svoje pobožala ...

Tuhtajte, googlajte ...

Ti, ti, ti, ti, ti ...

Bla bla bla bla bla bla
fla fla fla fla fla fla
bla bla fla fla bla fla aaaaa

Preveč govoriš, nauči se slišati ...
Raje me odpelji čez vikend na morje ...
Da se nehava pogrešati ...
Jaz sebe ... in ti sebe ...



Ni komentarjev:

Objavite komentar